Міністерством цифрової трансформації України запроваджено послугу Дія.QR, яка дозволяє безкоштовно створити QR-код, за яким можна отримувати електронні копії цифрових документів користувачів Дії на свою електронну пошту. Йдучи в ногу із сучасними технологіями Новицька сільська рада скористался цією можливістю та впровадила у ЦНАПі і у віддалених робочих місцях ЦНАПу - Дія QR.

Що це є і для чого воно потрібно спитаєте ВИ?

Дія QR потрібна, щоб клієнти могли поділитися своїми документами на порталі Дія в декілька кліків.

   Користувач відкриває сканер у Дії, наводить на QR-код, який ЦНАП розмістив у себе, сканує, в Дії з’явиться запит на цей перелік документів. Після підтвердження за допомогою Дія. Підпис підписує документи та зі свого мобільного пристрою відправляє дані на електронну пошту запитувача.

 

Назва послуг:

“Адміністративна послуга 1 - Паспорт громадянина України у вигляді ID-картки"

“Адміністративна послуга 2 - Картка платника податків (РНОКПП)"

“Адміністративна послуга 3 - Довідка переселенця (ВПО)"

“Адміністративна послуга 4 - Свідоцтво про народження дитини"

“Адміністративна послуга 5 - Паспорт громадянина України у вигляді ID-картки та картка платника податків (РНОКПП)"

Адміністративна послуга 6 - Паспорт громадянина України у вигляді ID-картки або біометричний закордонний паспорт"

 

   Цифрові документи в Дії найбільш захищений інструмент. А шеринг документів за допомогою QR кодів – це сучасне рішення, що значно заощаджує час та кошти, зменшує черги. Ми робимо все можливе, щоб мешканці Новицької громади могли вчасно та зручно отримувати адміністративні послуги.