Конкурс на заміщення вакантної посади директора Добровлянського ліцею
Оголошення!
Відділ освіти Новицької сільської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора Добровлянського ліцею Новицької сільської ради Калуського району Івано-Франківської області.
Найменування і місцезнаходження закладу освіти:
Добровлянський ліцей Новицької сільської ради Калуського району Івано-Франківської області (село Добровляни, вулиця С. Бандери, 51-А).
Найменування посади та умови праці:
Директор закладу загальної середньої освіти.
Посадовий оклад, надбавки, премії та доплати встановлюються згідно контракту, відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 14.12.2016 р. № 974 «Про внесення змін у додаток 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2012 р. № 1298 та від 28.12.2016 р. № 1037 «Про оплату праці працівників установ та організацій окремих галузей бюджетної сфери», статті 3 Закону України від 06.12.2016 р. № 1774-VІІІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України».
Кваліфікаційні вимоги до претендентів на посаду директора закладу освіти:
Керівником закладу загальної середньої освіти може бути особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою та має вищу освіту ступеня не нижче магістра, стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше трьох років, організаторські здібності, стан фізичного і психологічного здоров’я, що не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.
Перелік документів, які необхідно подати для участі у конкурсному відборі:
- Заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
- Автобіографію та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
- Копію документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
- Копію документа про вищу освіту не нижче ступеня магістра (спеціаліста), у разі наявності присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
- Копію трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної діяльності не менше трьох років на момент їх подання;
- Довідку про відсутність судимості;
- Згоду на відеофіксацію;
- Медичні довідки про стан здоров’я щодо перебування особи на обліку у психоневрологічному та наркологічному закладі охорони здоров’я за формами Ф140/о та Ф122/о;
- 2 фотокартки (4*6 см.);
- Мотиваційний лист, складений у довільній формі.
- Програму розвитку закладу на шість років (на два роки – для особи, яка претендує на посаду керівника закладу освіти вперше), у якій повинні бути чітко відображені заходи, які вживатимуться претендентом на вирішення проблем, що будуть вживатися з метою забезпечення фінансово-господарської стійкості закладу та підвищення його діяльності.
Особа може подати інші документи, які підтверджуватимуть її професійні та/або моральні якості. Відповідальність за достовірність поданих документів несе особа, яка подає документи для участі у конкурсі.
Місце та строк подання документів:
Документи приймаються з 12.10.2022 року по 10.11.2022 року до 17 год. 00 хв. у відділі освіти Новицької сільської ради за адресою: вулиця Т.Шевченка, 71, село Новиця, 77360.
Дата, місце проведення конкурсного відбору:
За рішенням конкурсної комісії дата і час, місце проведення конкурсного відбору будуть повідомлені додатково.
Прізвище, ім’я, по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію про проведення конкурсного відбору:
Петрів Галина Степанівна, 0976216447, osvitanov@ukr.net