Заклади освіти в умовах воєнного стану
Рекомендації Державної служби якості освіти про те, як закладам освіти працювати в умовах воєнного стану
Телефонні номери «гарячих ліній»
Якість організації дистанційного навчання у школах України
Дослідження проведене Державною службою якості освіти України у співпраці з ініціативою «Система забезпечення якості освіти», яка впроваджується в межах проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe). Методологія та рецензування інструментів відбувалося у співпраці з соціологічною агенцією Vox Populi
«Освіта українських дітей за кордоном»
Інформаційний ресурс, що складається з двох блоків – українською та англійською мовами. На україномовній частині вебсайту батьки дітей знайдуть відповіді на найпоширеніші запитання щодо організації навчання дітей, які вимушено покинули територію України. Інша частина вебсайту створена для міністерств, шкіл та вчителів тих країн, де зараз перебувають українські учні
Вебсайт про шкільну освіту дітей, які вимушено виїхали за кордон
Запитання й відповіді:
- Чи записувати до Алфавітної книги учнів, які не відраховані з попереднього закладу освіти та планують туди повернутися?
- Чи вписувати учнів, які планують повертатися на навчання до попереднього закладу освіти, у Класні журнали, чи вести для них окремі?
- Хто визначає форми здобуття освіти для учнів з числа внутрішньо переміщених осіб?
- Чи можна провести річне оцінювання учнів на основі попередніх навчальних досягнень?
- Який алгоритм оформлення результатів оцінювання внутрішньо переміщених учнів?
- Як відбувається оформлення шкільної документації вчителем, який перебуває за кордоном?
- Як проводити корекційно-розвиткові заняття для дітей з особливими освітніми потребами з числа тимчасово переміщених?
- Як діяти у разі призупинення проведення корекційно-розвиткових занять для дітей з особливими освітніми потребами?
- Чи можуть учні, які перебувають за кордоном, одночасно навчатися дистанційно в Україні?
- Як організувати урок, якщо вчитель-«предметник» не має можливості працювати навіть з допомогою технологій дистанційного навчання?
- Як діяти керівництву, якщо педагог за дистанційної форми роботи не виконує своїх обов’язків?
- Яким чином завершувати навчальний рік у закладі фахової передвищої освіти?
- Що робити, якщо не встиг зареєструватися на ЗНО?
- Чи можна під час воєнного стану провадити індивідуальну форму навчання?
- Чи може науково-педагогічний працівник, який виїхав за кордон під час воєнного стану, працювати дистанційно?
- Чи може працювати дистанційно головний спеціаліст навчального відділу в умовах воєнного стану?
- Яке співвідношення годин аудиторної роботи і самостійного вивчення навчальної дисципліни у навчальних планах на 2022/2023 навчальний рік?
- Як організувати освітній процес в закладі вищої освіти, що перебуває на території, де ведуться бойові дії?
- Чи можна вимагати від студентів, які перебувають на тимчасово окупованих територіях, виконання курсової роботи?
- Чи може заклад вищої освіти пропонувати викладачам достроково виконати контракти?
- Як організувати навчання студента, який перемістився з району активних бойових дій, в іншому закладі вищої освіти?
- Чи правомірна вимога директора повернутися в коледж, який перебуває на території в зоні активних бойових дій?
- Чи правомірно виселяти з гуртожитку за поточну неуспішність без відрахування, зокрема у воєнний час?
- Чи є правомірним виселення із гуртожитку у зв’язку з заборгованістю оплати за проживання в ньому?
- Чи доцільно залишати незмінними критерії оцінювання навчальних досягнень здобувача вищої (фахової передвищої) освіти з введенням воєнного стану і відсутністю зв’язку з закладом освіти?
- Як проводити державну підсумкову атестацію здобувачів фахової передвищої освіти та видачу свідоцтв про здобуття повної загальної середньої освіти?
- Які дії фахового коледжу у разі, якщо здобувач освіти не виконує індивідуальний навчальний план у ІІ півріччі 2021/2022 навчального року?
- Яка процедура проходження виробничої практики для випускних курсів закладу фахової передвищої освіти?
- Чи можливе оформлення внутрішньої академічної мобільності без укладання договору про навчання?
- Які дії вчителя початкових класів, якщо керівництво закладу відмовилося надати йому довідку про основне місце роботи?
- Яка відповідальність за внесення неправдивих даних про основне місце роботи під час реєстрації учасника сертифікації?
- Чи може брати участь у сертифікації педагогічних працівників заступник директора закладу загальної середньої освіти, який має години у початковій школі?
- Які умови успішного проходження другого етапу сертифікації педагогічних працівників у 2022 році?
- Якою буде процедура самооцінювання власної педагогічної майстерності учасником сертифікації у 2022 році?
- Як визначають результати самооцінювання педагогом власної педагогічної майстерності під час сертифікації?