Новицька територіальна громада
Івано-Франківська область, Калуський район

Повідомлення про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста з питань цифрової трансформації Новицької сільської ради

Дата: 11.01.2024 09:57
Кількість переглядів: 262

Фото без опису

 

Повідомлення

про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста з питань цифрової трансформації Новицької сільської ради

 

         Відповідно до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», постанови КМУ від 15.02.2002 року № 169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців» (зі змінами), розпорядження Новицького сільського голови від 11.01.2024 р. №4 «Про оголошення конкурсу»:

 

         Оголосити конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста з питань цифрової трансформації

Вимоги до кандидатів  на зайняття вакантної посади

  • Вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем «Спеціаліст» або «Магістр», відповідного професійного спрямування «Інформатика», стаж роботи за фахом не менше 5 років, знання нормативно-правових актів у сфері діяльності органів місцевого самоврядування, знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи (Закон України «Про інформацію», Закон України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах»; Закон України «Про захист персональних даних»;  постанова Кабінету Міністрів України від 29.03.2006 № 373 «Правила забезпечення захисту інформації в інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних системах»);
  • висока обізнаність в сфері використання комп’ютерних технологій;
  • володіння державною та діловою мовами;
  • вміння працювати з великим об'ємом інформації.

 

Для участі в конкурсі подаються такі документи:

  • заява про участь у конкурсі, в якій особа вказує, що вона ознайомлена зі встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття та проходження служби в органах місцевого самоврядування ЗАЯВА;
  • заповнена особова картка встановленого зразка П2-ДС;
  • дві фотокартки розміром 3 х 4 см;
  • резюме довільної форми;
  • копія (копії) документа (документів) про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, наукового ступеня;
  • копія документа, який посвідчує особу;
  • копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
  • копію довідки органу державної податкової служби про присвоєння ідентифікаційного номера, крім осіб, які відповідно до законодавства його не мають;
  • підтвердження про заповнення електронної декларації на сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (може подаватися після закінчення воєнного стану).

 

Строк прийняття документів – протягом 30 календарних днів з дня офіційного оприлюднення інформації про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади.

Документи подаються за адресою: с. Новиця вул. Шевченка, 71

Довідки за телефоном: 0957699968.

 


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь