Новицька територіальна громада
Івано-Франківська область, Калуський район

Прозорість

Закупівлі 25.03.2025р.

№ Ідентифікатор закупівлі Назва товару Класифікатор Тип процедури Дата публікації закупівлі Очікувана вартість, грн Фактичний переможець ЄДРПОУ Обгрунтування   1 UA-2025-03- Канцтовари  30190000-7 - Закупівля без 24.03.2025 4 000,00 ІВАНИЦЬКА Канцтовари, є необхідними для ефективної роботи співробітників.Наявність достатнього запасу канцелярських товарів сприяє створенню зручного та організованого робочого середовища. Це впливає на комфорт працівників та може позитивно позначитися на їхній продуктивності.     24-009962-a в асортименті офісне  устаткування використання     ОЛЬГА         та приладдя різне електронної     ВОЛОДИМИРІВНА           системи     3584304129                                     Очікувану вартість предмета розраховано відповідно до                   Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі                   від 18.02.2020 №275.Відповідно до вказаної методики, використовується                   один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та                   проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів.При                   визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувались                   середньостатистичні розрібні ціни на даний вид товару, також                   враховувалась інформація про ціни на даний вид товару .Тому було                   зроблено розрахунок очікуваної вартості на зазначену закупівлю яка                   складає  4000 грн,                                          

10:35:14 25.03.2025

Закупівлі 24.03.2025р.

                  № Ідентифікатор закупівлі Назва товару Класифікатор Тип процедури Дата публікації закупівлі Очікувана вартість, грн Фактичний переможець   ЄДРПОУ Обгрунтування   1 UA-2025-03-24-009625-a заправка лазерного картриджа, заміна чіпа лазерного картриджа Xerox3345 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт Закупівля без використання електронної системи 24.03.2025 4 000,00 ФОП Харів Любомир Мирославович код ЄДРПОУ 3114410275 У зв'язку з тривалим терміном експлуатації технічного засобу вичерпався ресурсний потенціал  лазерного картриджа  .Обгрунтування заміни чіпа лазерного картриджа Xerox 3345 та його технічне обслуговування базується на економічних, практичних та функціональних перевагах цих заходів, спрямованих на підтримку працездатності обладнання та ефективну роботу користувачів .Товар повинен відповідати Вимогам до технічних, якісних та кількості характеристик комп’ютерного обладнання. Очікувану вартість предмета розраховано відповідно до Примірної методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275.Відповідно до вказаної методики, використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів.При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувались середньостатистичні розрібні ціни на даний вид товару, також враховувалась інформація про ціни на даний вид товару .Тому було зроблено розрахунок очікуваної вартості на зазначену закупівлю яка складає  4000 грн.                                                              

10:31:42 25.03.2025

Закупівлі 11.02.2025

                № Ідентифікатор закупівлі Назва товару Класифікатор Тип процедури Дата публікації закупівлі Очікувана вартість, грн Фактичний переможець   ЄДРПОУ Обгрунтування 1 UA-Р-2025-02-11-004592-а придбання предметів ритуальної належності (товари) 39270000-5 Вироби ритуальної належності Закупівля без використання електронної системи 10.02.2025 5 610,00 ПП "Константа" Посацька М.М. код ЄДРПОУ 045472 Придбання предметів ритуальної належності, є важливою частиною культурної практики та релігійного  життя громади.Закупівля  цих  товарів є символом пам'яті та вшанування померлих військових громади, які брали участь в  бойових діях на території  Афганістану.Очікувану вартість предмета розраховано відповідно до Примірної методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275.Відповідно до вказаної методики, використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів.При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувались середньостатистичні розрібні ціни на даний вид товару, також враховувалась інформація про ціни на даний вид товару .Тому було зроблено розрахунок очікуваної вартості на зазначену закупівлю яка складає  5610 грн.                                    

16:31:37 11.02.2025

Закупівлі 10.02.2025р.

                  Ідентифікатор закупівлі Назва товару Класифікатор Тип процедури Дата публікації закупівлі Очікувана вартість, грн Фактичний переможець   ЄДРПОУ Обгрунтування   UA-Р-2025-02-10-012003-a Послуги автомобільних перевезень 60140000-1    Нерегулярні пасажирські перевезення Закупівля без використання електронної системи 10.02.2025 3920 грн МАНЕЛЮК МИКОЛА ПЕТРОВИЧ 1960903132 Обґрунтування закупівлі послуг з перевезення автотранспортом полягає в їхній важливості для логістичних потреб, ефективності, швидкості, гнучкості, вартості та відповідності потребам обслуговування клієнтів.Очікувану вартість предмета розраховано відповідно до Примірної методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275.Відповідно до вказаної методики, використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів.При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувались середньостатистичні розрібні ціни на даний вид послуг, також враховувалась інформація про ціни на даний вид послуг .Тому було зроблено розрахунок очікуваної вартості на зазначену закупівлю яка складає  3920 грн                    

16:29:20 10.02.2025

Закупівлі 23.12.2023р.

                  № Ідентифікатор закупівлі Назва товару Класифікатор Тип процедури Дата публікації закупівлі Очікувана вартість, грн Фактичний переможець   ЄДРПОУ Обгрунтування   1 UA-2024-12-23-004761-а оплата ритуальних послуг (зокрема  послуг з перевезення) 98370000-7 Поховальні та супутні послуги Закупівля без використання електронної системи 23.12.2024 19 235,00 Підприємець  Посацька Марія Миколаївна код ЄДРПОУ 23118011181 Оплата  ритуальних  послуг пов'язана із необхідністю забезпечення спеціалізованим  транспортом для перевезення тіла. Крім того вартість послуг включає  організаційні витрати на поховання тіла.   Очікувану вартість предмета розраховано відповідно до Примірної методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275.Відповідно до вказаної методики, використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів.При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувались середньостатистичні розрібні ціни на даний вид товару, також враховувалась інформація про ціни на даний вид товару .Тому було зроблено розрахунок очікуваної вартості на зазначену закупівлю яка складає  19235,00 грн.  

10:28:05 23.12.2024

09.12.2024р.

                Ідентифікатор закупівлі Назва товару Класифікатор Тип процедури Дата публікації закупівлі Очікувана вартість, грн Фактичний переможець   ЄДРПОУ Обгрунтування UA-Р-2024-12-05-008534-a Послуги з обслуговування транспортом 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення Закупівля без використання електронної системи 05.12.2024 5800 грн МАНЕЛЮК МИКОЛА ПЕТРОВИЧ 1960903132 Обґрунтування закупівлі послуг з перевезення автотранспортом полягає в їхній важливості для логістичних потреб, ефективності, швидкості, гнучкості, вартості та відповідності потребам обслуговування клієнтів.Очікувану вартість предмета розраховано відповідно до Примірної методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275.Відповідно до вказаної методики, використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів.При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувались середньостатистичні розрібні ціни на даний вид послуг, також враховувалась інформація про ціни на даний вид послуг .Тому було зроблено розрахунок очікуваної вартості на зазначену закупівлю яка складає  5800 грн

15:04:03 09.12.2024

Закупівлі 27.11.2024р.

№ Ідентифікатор закупівлі Назва товару Класифікатор Тип процедури Дата публікації закупівлі Очікувана вартість, грн Фактичний переможець ЄДРПОУ Обгрунтування   1 UA-2024-11- Канцтовари  30190000-7 - Закупівля без 26.11.2024 1 000,00 ІВАНИЦЬКА Канцтовари, є необхідними для ефективної роботи співробітників.Наявність достатнього запасу канцелярських товарів сприяє створенню зручного та організованого робочого середовища. Це впливає на комфорт працівників та може позитивно позначитися на їхній продуктивності.     26-010601-a в асортименті офісне  устаткування використання     ОЛЬГА         та приладдя різне електронної     ВОЛОДИМИРІВНА           системи     3584304129                                     Очікувану вартість предмета розраховано відповідно до                   Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі                   від 18.02.2020 №275.Відповідно до вказаної методики, використовується                   один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та                   проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів.При                   визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувались                   середньостатистичні розрібні ціни на даний вид товару, також                   враховувалась інформація про ціни на даний вид товару .Тому було                   зроблено розрахунок очікуваної вартості на зазначену закупівлю яка                   складає  1000 грн,  

10:16:58 27.11.2024

Закупівлі 15.11.2024р.

№ Ідентифікатор закупівлі Назва товару Класифікатор Тип процедури Дата публікації закупівлі Очікувана вартість, грн Фактичний переможець ЄДРПОУ Обгрунтування   1 UA-2024-11- Канцтовари  30190000-7 - Закупівля без 13.11.2024 6 160,00 ІВАНИЦЬКА Канцтовари, є необхідними для ефективної роботи співробітників.Наявність достатнього запасу канцелярських товарів сприяє створенню зручного та організованого робочого середовища. Це впливає на комфорт працівників та може позитивно позначитися на їхній продуктивності.     13-004345-a в асортименті офісне  устаткування використання     ОЛЬГА         та приладдя різне електронної     ВОЛОДИМИРІВНА           системи     3584304129                                     Очікувану вартість предмета розраховано відповідно до                   Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі                   від 18.02.2020 №275.Відповідно до вказаної методики, використовується                   один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та                   проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів.При                   визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувались                   середньостатистичні розрібні ціни на даний вид товару, також                   враховувалась інформація про ціни на даний вид товару .Тому було                   зроблено розрахунок очікуваної вартості на зазначену закупівлю яка                   складає  6160 грн,  

14:15:45 15.11.2024

Закупівлі 25.10.2024р.

                      № Ідентифікатор закупівлі Назва товару Класифікатор Тип процедури Дата публікації закупівлі Очікувана вартість, грн Фактичний переможець   ЄДРПОУ Обгрунтування       1 UA-2024-10-21-007356-a закупівля монітора  27 Samsung Curved C 27R 500, стстемний блок AMD Ryzen 5 30230000-0 Комп'ютерне обладнання Закупівля без використання електронної системи 21.10.2024 24 840,00 ФОП  Паламарчук Ніна Вікторівна  код ЄДРПОУ  2217104621 Дана закупівля  є необхідною  для забезпечення  ефективної роботи працівників у відділі, підвищення продуктивності  відповідності сучасним вимогам до технічного забезпечення та безпеки , також для створення комфортних умов праці. Це також сприяє зменшенню технічних збоїв і оптимізації процесів в  в відділі..Товар повинен відповідати Вимогам до технічних, якісних та кількості характеристик комп’ютерного обладнання. Очікувану вартість предмета розраховано відповідно до Примірної методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275.Відповідно до вказаної методики, використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів.При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувались середньостатистичні розрібні ціни на даний вид товару, також враховувалась інформація про ціни на даний вид товару .Тому було зроблено розрахунок очікуваної вартості на зазначену закупівлю яка складає  24840 грн.      

14:26:25 25.10.2024

Закупівлі 16.10.2024р.

№ Ідентифікатор закупівлі Назва товару Класифікатор Тип процедури Дата публікації закупівлі Очікувана вартість, грн Фактичний переможець ЄДРПОУ Обгрунтування 1 UA-2024-10- Канцтовари  30190000-7 - Закупівля без 16.10.2024 3 000,10 ІВАНИЦЬКА Канцтовари, є необхідними для ефективної роботи співробітників.Наявність достатнього запасу канцелярських товарів сприяє створенню зручного та організованого робочого середовища. Це впливає на комфорт працівників та може позитивно позначитися на їхній продуктивності.   16-009507-a в асортименті офісне  устаткування використання     ОЛЬГА       та приладдя різне електронної     ВОЛОДИМИРІВНА         системи     3584304129                                 Очікувану вартість предмета розраховано відповідно до                 Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі                 від 18.02.2020 №275.Відповідно до вказаної методики, використовується                 один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та                 проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів.При                 визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувались                 середньостатистичні розрібні ціни на даний вид товару, також                 враховувалась інформація про ціни на даний вид товару .Тому було                 зроблено розрахунок очікуваної вартості на зазначену закупівлю яка                 складає  3000.10 грн                  

12:56:46 18.10.2024

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь